Felhasználási feltételek

Promóciós ajánlat

4.1. WAcademy

4.1.1. A Starflix finanszírozza, fejleszti és támogatja az Akadémia szociálisan felelős oktatási projektjét, amely segíti a fiatal, tehetséges tervezőket abban, hogy megszerezzék végezttségükkel együtt a kellő tudást és belépjenek a webdizájn piacára.

4.1.2.A WAcademy által a Starflix lehetőséget kínál a kisvállalkozások számára, egy ingyenes weboldal vagy online áruház készítésére, amelyet a WAcademy projekt résztvevői hoznak létre a Starflix tervezőinek felügyeletével.

4.1.3. A Starflix vállalja a WAcademy projektből eredő összes jogi kötelezettséget, beleértve a WAcademy nevében elfogadott összes szolgáltatás előállításának kötelezettségét is.

4.1.4. A Starflix garantálja, hogy a WAcademy résztvevői a weboldalakat és az online áruházakat a jelen Felhasználási feltételek szerint (lásd a 2.4. bekezdés) állítják elő, a 2.4.1.8 bekezdés kivételével. abban a kikötésben, hogy a WAcademy projekt kettő helyett egy kör javításokat tartalmaz.

4.1.5. A WAcademy projektben részt vevő kisvállalkozások tulajdonosainak-  annak érdekében, hogy lehetőséget biztosítsanak a WAcademy hallgatóinak – meg kell vásárolniuk a Starflix webtárhelyet a kiválasztott projekthez (weboldal vagy online áruház).

4.1.6. A Starflix egyetért és megerősíti, hogy a WAcademy ügyfelei ugyanazokat az ügyféljogokat vehetik igénybe, mint bármely más vásárló,  ideértve a termékbővítmények speciális árképzés céljából történő megvásárlását.

 

Általános rendelkezések

1. A weboldal-tervezési szolgáltatásra vonatkozó szerződés akkor jön létre, amikor az Ügyfél a fizetést a online vagy banki átutalással teljesíti.

2. A fizetés beérkezését követően az Ügyfél kitöltheti a projektinformációs űrlapot. A projektinformációs űrlapon az Ügyfél meghatározza elvárásait, a kívánt tervezési koncepciót, a színskálát, a kívánt oldalak listáját és azok címeit, megadja a weboldalon használandó szöveges információkat, beleértve az üzleti címet és az űrlapban megkövetelt egyéb információkat . A weboldal, jelen űrlapon megadott információk alapján jön létre.

3. Ha az Ügyfél nem nyújtja be a szükséges információkat, a Wacademy – a  szolgáltatás teljesítése érdekében – saját maga tölti ki a hiányos információt, figyelembe véve  a legjobb tervezési irányt és az Ügyfél igényeit.

4. Az információhiány a következő módszerekkel oldható meg:

4.1. Ha az Ügyfél nem küldi meg a logóját, a Wacademy egy  .png fájlt tölt fel az ügyfél védjegye / vállalkozása nevével. Ugyanolyan betűtípussal írva, mint amit a weboldalon használtak;

4.2. Ha az Ügyfél nem ad meg oldalneveket, a Wacademy az alapértelmezett weboldal-felépítést használja (Főoldal, Rólunk, Szolgáltatások, Kapcsolat);

4.3. Ha az Ügyfél nem ad meg szöveges információkat, a Wacademy a „Lorem ipsum” szövegsorokat használja a szövegmezők kitöltésére;

4.4. Ha az Ügyfél nem biztosít médiatartalmat, a Wacademy saját belátása szerint válogat fényképeket vagy videókat;
4.5. Ha az Ügyfél nem nyújt színskálát, a Wacademy saját belátása szerint választja ki a színeket;
4.6. Ha az Ügyfél nem ad meg semmilyen tervezési irányt a weboldal elkészítésére, akkor a Wacademy a saját belátása szerint válaszja meg a tervezési irányt.

4.7. Ha az Ügyfél nem adja meg bejelentkezési adatait a másik szolgáltatónál lévő tartománykezeléséhez, a Wacademy egy választott domain külön mappájában hozza létre a weboldalt;

4.8. Ha az Ügyfél nem ad meg termékkategóriákat az online áruházhoz, a Wacademy 5 véletlenszerű termékkategóriát hoz létre;

4.9. Ha az Ügyfél nem nyújt terméklistát az online áruházhoz, a Wacademy minden kategóriához 2 véletlenszerű terméket ad hozzá;

4.10. Ha az Ügyfél nem nyújt termékfotókat az online áruház számára, a Wacademy választ és véletlenszerű fényképeket ad hozzá ezekhez a termékekhez;

5. A Wacademy különböző megoldásokat alkalmazhat az ügyféltől kért információhiány kezelésére, ha az ügyfél nem adta meg a kért információkat. Amennyiben az Ügyfél elmúlasztja az információk megadását, ez nem tekinthető jogos oknak a webtárhely visszatérítésével kapcsolatban.

6. A weboldal elkészültével a Wacademy e-mailben és / vagy telefonon tájékoztatja az ügyfelet, annak elkészültéről és elküldi neki a bejelentkezési adatokat a weboldal vagy az online áruház kezeléséhez.

7. Annak biztosítása érdekében, hogy a projekt megfeleljen az ügyfelek elvárásainak, az ügyfélnek joga van egyszeri tervezési javítást és változtatást kérni. Az ügyfél a weboldal elkészültéről való értesítést követően 5 munkanapon belül megküldheti a listát a változtatni kívánt dolgokról.  A Wacademy 10-15 munkanapon belül végrehajtja a javításokat  és telefonon vagy e-mailben értesíti az ügyfelet a befejezésről. Ha az ügyfél nem jelez vissza módosítással kapcsolatban e feltételek szerint, a meghatározott határidőn belül, az azt jelenti, hogy az ügyfél elfogadta a projektet teljesen befejezettként.

8. Az egyértelmű és optimalizált folyamat biztosítása érdekében, az ügyfélnek teljeskörűen és alaposan kell kitöltenie a projektinformációs űrlapot. Az Ügyfél nem kérheti azon adatok megváltoztatását, amelyeket a projektinformációs űrlapon feltüntetett és már elfogadott. Az ügyfél nem igényelheti további ingyenes tartalmak hozzáadását a weboldalhoz, miután beküldte a projektinformációs űrlapot. További tartalmak felár ellenében kerülhetnekek fel az oldalra.

9. Az ügyfélnek lehetősége van másodszori módosítás megvásárlására. A külön megvásárolt javítások körébe tartozhat azoknak a dolgoknak a megváltoztatása, amelyeket az ügyfél a projektinformációs űrlapon nem adott meg.

Weboldal tervezés

 A weboldaltervezési szolgáltatás az ügyfél teljes, modern online jelenlétének megteremtésére irányul, a WordPress tartalomkezelő rendszer alapján.

A weboldaltervezési szolgáltatás a következőket tartalmazza:

    1. A WordPress tervezési keretrendszer telepítése és beállítása;
    2. Elegáns, fogékony weboldal készítése, amely kompatibilis a legújabb globális tervezési trendekkel;
    3. Legfeljebb 12 információs oldal elkészítése;
    4. A weboldal egyedi kezdőoldalának elkészítése;
    5. Egyedi belső oldalak elkészítése;
    6. Egyedi kapcsolati oldal elkészítése;
    7. Egyedi galéria elkészítése (nem katalógus);
    8. Kiválasztja a megfelelő médiatartalmat a fő részekhez;
    9. Információ elhelyezése ezekre az oldalakra (legfeljebb 12 A4-es méretű szöveg (nem táblázatok), 12 méretben és / vagy legfeljebb 12 médiafájlban (képek (.jpeg, .jpg, .png, .gif) és videók) (Youtube);
    10. Logó feltöltése (.jpeg, .jpg, .png, .gif)
    11. Favicon feltöltése;
    12. Betűtípus megválasztása;
    13. Az oldal fogékonysága;
    14. Google térkép elhelyezése;
    15. Közösségi média oldal csatlakozása (max 5);
    16. Kapcsolatfelvételi űrlap integrálása (3 különböző típus, legfeljebb 10 mező a szöveges információkhoz, például név, cégnév, telefonszám, e-mail, tárgy, szöveg stb.).
    17. A weboldaltervezés nem foglalja magába a weboldal szövegének megírását vagy szerkesztését, valamint a médiafájlok szerkesztését.
    18. A honlap elkészítése a projektinformációs űrlap kitöltését követően 25 – 30 munkanapon belül elkészül.

Webáruház tervezés

Az online áruház-tervezési szolgáltatás célja, hogy  a WooCommerce alapján egy teljesen működőképes  és modern online áruházat hozzon létre az ügyfelek számára.

Az online áruház kialakítása a következőket tartalmazza:

    1. A WordPress tervezési keretrendszer telepítése és beállítása. WooCommerce;
    2. Elegáns, fogékony weboldal készítése, amely kompatibilis a legújabb globális tervezési trendekkel;
    3. Legfeljebb 10 információs oldal elkészítése;
    4. Egyedi nyitóoldal elkészítése;
    5. Egyedi belső oldalak elkészítése;
    6. Egyedi kapcsolati oldal elkészítése;
    7. Egyedi galéria elkészítése (nem katalógus);
    8. Információ elhelyezése ezekre az oldalakra (legfeljebb 12 A4-es méretű szöveg (nem táblázatok), 12 méretben és / vagy legfeljebb 12 médiafájlban (képek (.jpeg, .jpg, .png, .gif) és videók) ( Youtube)));
    9. Legfeljebb 5 kategória létrehozása;
    10. Kiválasztja a megfelelő médiatartalmat a fő részekhez
    11. Legfeljebb 16 termék feltöltése ( legfeljebb 5 kép/termék)
    12. Kosár létrehozása;
    13. Összegzési oldal létrehozás;
    14. Online fizetési lehetőség létrehozása (elérhető, ingyenes bővítmény) a WooCommerce-n.
    15. Logó feltöltése;
    16. Favicon feltöltése;
    17. Betűtípus megválasztása;
    18. A webáruház fogékonysága;
    19. Google térkép feltöltése;
    20. Közösségi média oldal csatlakozása (max 5);
    21. Kapcsolatfelvételi űrlap integrálása (3 különböző típus, legfeljebb 10 mező a szöveges információkhoz, például név, cégnév, telefonszám, e-mail, tárgy, szöveg stb.).
    22. A weboldaltervezés nem foglalja magába a weboldal szövegének megírását vagy szerkesztését, valamint a médiafájlok szerkesztését.
    23. A honlap elkészítése a projektinformációs űrlap kitöltését követően 25 – 30 munkanapon belül elkészül.

Az Ügyfélnek meg kell adnia a „fizetési kapu“ funkció integrálásához szükséges összes bejelentkezési adatot és információt. Ha az Ügyfél nem adja meg ezeket az adatokat a projektinformációs űrlapon vagy külön kérésre 15 munkanapon belül, akkor a Wacademy megszünteti az online áruház-tervezési szolgáltatást a „fizetési kapu“ funkció integrálása nélkül.

Extra szolgáltatások

Abban az esetben, ha az Ügyfélnek további tartalomra lenne szükségük, pl.:  további oldal hozzáadása, médiafájl hozzáadása, szövegek feltöltése, további javításokat megvásárlása –  ebben az esetben a projektmenedzser (a tervezővel vagy a fejlesztővel együtt) kikalkulálja a tervezési/szerkesztési időt és óradíj alapján árat szab.

1 tervezési óra = 30 eur.

1 programozási óra = 50 eur.

Ha az Ügyfélnek további bővítményekre vagy szolgáltatásokra van szüksége , pl.: élő csevegés integrációra, további nyelvintegráció,  stb. – Az  árakat megtalálhatja az ártáblázatban. Ha a szolgáltatás nem szerepel a táblázatban, úgy projektmenedzsere (a tervezővel vagy a fejlesztővel együtt) kikalkulálja a tervezési/szerkesztési időt és óradíj alapján árat szab.

 

1.10 Számlázás és fizetési infirmáció

 

1.10.1 Előlegfizetés
Az Ügyfél felelőssége, hogy fizetési adatai naprakészek legyenek és hogy minden számlát időben kifizessen. Az Ügyfél vállalja, hogy előleget fizet a megrendelt szolgáltatásokért  A hatályos törvények, szabályok és előírások figyelembevételével a beérkezett kifizetéseket először az Ügyfél számlázási fiókjában  lévő legrégebbi számlára alkalmazzuk.

 

1.10.2 Automatikus megújulás

Eltérő rendelkezés hiányában Ön elfogadja, hogy mindaddig, amíg nem értesíti a Getspace-t a Szolgáltatások lemondásáról, automatikusan megújuló számlázást állítunk be Önnek, felhasználva hitelkártyáját vagy a nálunk tárolt egyéb számlázási adatokat , hogy megakadályozzuk a Szolgáltatásokban bekövetkező esetleges fennakadásokat.

 

1.10.3 Adók

A Szolgáltatások felsorolt díjai nem tartalmazzák az Adóhatóság által alkalmazandó értékesítési, felhasználási, bevételi, jövedéki vagy egyéb adókat. Az esetleges adókat hozzáadjuk a Getspace számlához, külön díjként, amely az Ügyfelet terheli. Eltérő rendelkezés hiányában, a díjak vissza nem térítendők.

 

1.10.4 Fizetési késedelem
Az Ügyfélnek minden számlát rendeznie kell, a számla esedékességének dátumától számított tíz (5) napon belül. Bármely tíz (10) napnál hosszabb ideig fennálló számla a Szolgáltatások felfüggesztését vagy megszüntetését vonhatja maga után. A számlához való hozzáférés csak a fizetés beérkezéséig áll rendelkezésre. Ha az Ügyfél nem fizeti rendezi a meghatározott díjakat, a Getspace felfüggesztheti vagy megszüntetheti számláját és viselheti a Getspace által felmerült behajtási költségeket, beleértve  korlátozás nélkül az esetleges választott bírósági, jogi valamint ügyvédi díjakat. A Getspace nem aktivál új megrendeléseket vagy új csomagokat azoknak az ügyfeleknek, akiknek tartozás van a számláján. 

Ha nem érkezik be kifizetés a Szolgáltatás megújításáért, az Ügyfél fiókját 5 nap múlva felfüggesztjük és fiókját 45 nappal az esedékesség után töröljük. A törölt fiók helyreállítása 19 $-ba kerülhet, de ez a lehetőség biztonsági másolat hiányában nem mindig elérhető. Ennek eredményeként a Wacademy nem vállal felelősséget  az Ügyfél fizetési késedelméből származó esetleges korlátozások miatt.


1.11 Pénzvisszafizetési garancia

1.11.1 Fenntartási költségek

1.12 Lemondások és visszatérítés

1.12.1 Pénzvisszafizetési garancia

1.12.2 Visszatérítési jogosultság

 

Első alkalommal létrehozott fiókok jogosultak visszatérítésre. Például, ha korábban már volt nálunk fiókja, lemondta és újra regisztrált, vagy ha második számlát nyitott nálunk, akkor nem lesz jogosult visszatérítésre. A jelen Szerződés megsértésevel lemond a visszatérítési politika szerinti jogairól.

 

1.12.3 Lemondási feltételek

A szolgáltatásokat lemondhatja vagy törölheti, ha írásban értesíti a Straflix. Ltd-t. Alábbi esetben: az Ügyfél  köteles megfizetni minden kiszabott díjat, ami a lemondás hatályba lépése előtt felhalmozódott . A Getspace – saját belátása szerint – visszatérítheti az alapvető tárhelyszolgáltatásokért előre kifizetett díjat egyben, a lemondás hatályba lépését követő teljes hónapokra,  levonva a beállítási díjakat, az alkalmazandó adókat és az előtörlesztésre alkalmazott kedvezményeket, feltéve, ha az Ügyfél nem sértette meg a szerződési feltételeket.

Az Ügyfelet, e-mailben való információcsere és törlési kérelem feldolgozása után értesítjük a fiók törléséről. Abban az esetben, ha az Ügyfél nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt, a Lemondási Űrlap elküldése után, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: +36 …

Kérjük Ügyfeleinket, hogy minden módosítást e-mailben küldjenek el a részünkre, annak érdekében, hogy a személyazonosság megerősítése után írásban erősítsük meg, hogy készen állunk a fájlok, e-mailek eltávolítására és a kérelem dokumentálására.

Ennek a folyamatnak az a célja, hogyÜgyfeleink számára biztosítani tudjuk a fiókhoz tartozó e-mailek, fájlok azonnali eltávolítását a törlési kérelmek feldolgozása után.